Spirali 40ı çıkınca takıyorlar normal şartlarda ancak özellikle normal doğumda bir anomali yoksa. Eğer farklı bir şey düşünmüyorsan hormonlu dediğimiz östrojen salınımlı taktır. Adet dönemlerin çok rahat geçer, rahim kanseri koruması da cabası. Sadece 6 ayda bir kontrolün olacak o da normal zaten.