Hhande01 5+4 🐣 ilk duyduğumdan berri çok farklı duygular içerisindeyim.. içimde hem korku, hemde inanılmaz güzel bir his var 😇 herşeye çok dikkat eder oldum ( beslenme vs.) şimdiden insana annelik duygusu yerleşiyor 😌
Merveonay 1GamzeliAnne1 bende 5+6 😍 kalp atımını duyan varmı yenilerden ben daha gitmedim ne zaman gitsem kararda veremiyorum
Kubra_elif_ahmet Merveonay Ben 5.hafta da gittim iki hafta sonra gel diyelim diye gün vermişti. Bence sende bekle o zamana kadar.
Elif0707 Tgcycl ayyy bende bugün öğrendim hamile olduğumu betan kaç çıktı kuzum adetin gectimi bide 🤭
Tgcycl Elif0707 benim tüp bebek canım transferin 8.gunu 49 çıktı doktor gününe göre iyi dedi cuma yine vericem
Aysehsdmr 1GamzeliAnne1 merhaba biz 5+0 haftaligiz . 2. Gebeliğim ama hâlâ ilk gibi çok heycanli çok mutluyum 🥰
Seher1hamdiarvin ftmnr_drgt ftmnr_drgt pardon birşey sorucaktım benim bebeğim 26 haftalık bugün doktora gittim bana bebeğin gelişimi iyi değil dedi 974 gram dedi acaba siz ne yiyorsunuz neler tüketiyorsunuz tavsiye alabilir miyim
Kubra_elif_ahmet 1GamzeliAnne1 8+1 kız mıdır erkek midir merakını mı anlatsam kıyafet almaya can atıp bişey alamayışımı söylesem çok tuhaf zamanlar ☺️
Rabiaksmtn 1GamzeliAnne1 5 galiba daha dün öğrendim ve daha doktora gitmediğimden tam bilmiyorum ve üstelik birde 14 aylık oğlum var 🤭 Rabbim olan herkese sağ salim kavuştursun inşallah😊
Elif0707 Tgcycl anladım kuzum benim 15.3 çıktı bugün 3 haftalık felan sanırım dedi emin değildi adete 6 gün var daha kadın dogumcuya görümcem yarın hayırlısı olsun inşallah 🤭
Leylasiva21 Denizlena 9+4 bulanti kusma kasık ağrısı 😔 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Gzm23 Ayse_zuzum peki çocuğun var mı başka ayırca karnın büyüsün haraketlerini hisset sende çok mutlu olırsun hele doğunca minicik bir şey tosbik tosbik elleri ayakları çok tatlı olacak
1GamzeliAnne1 Ayse_zuzum Rabbim hayırlı evlat etsin inşallah. Bende ilk hamileliğimde istemiyorum dedim hamile olduğumu öğrenince çok sevindim ve sonra kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim. İstemiyorum demekle çoook büyük hata yaptığımı elimdeki hazinenin benden gittiğinde anladım. Lütfen öyle demeyin vardır bir hayır. Şuan hiç çocuğum yok 7 aylık evliyim. Bu ay çok istiyorum 2 gündür mide bulantısı yaşıyorum bir de kaşık ağrısı adetime 6 gün var inşallah sağlıklı bir şekilde hamileyimdir. Geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim🥺 O yüzden hemen test yapmak istemiyorum günümün geçmesini istiyorum sizlerden dua bekliyorum. Allah razı olsun şimdiden Rabbim kimsenin kucağını boş koymasın hayırlısından inşallah ❤️
Dyg-Altnsk Fatma2koc_ bende 5+3 üm 4 haftalık iken gittim doktora keseyi gördük bu cumartesi kan testi için çağırdı hemde bebeği görürüz dedi😍