Asyapolat80 Arkadaşlar yarın detaylı ultrasona gireceğim tavsiye edeceğiniz bir şey var mı? Şunu yap bunu yap dediğiniz veya şunu sormayı unutma falan dediğiniz bir şey varsa tecrübenizden yararlanayım
Deletedmom_33 Asyapolat80 Tok git, idrara sıkışık olma. Gitmeden önce çikolata meyve suyu tarzı tatlı şeyler yeme yeterli 🤗
MerveNur- Asyapolat80 rahat giyin karnını sıkacak bi şey giyme çocuk kasılmasın ultrason esnasında da rahat bırak kendini onun dışında tok karna gitmeye dikkat et 😊 ama en önemlisi bana çocuğu iki büklüm yapmışsın içerde kasılmış demişti çıkıp gezdim tekrar aldı rahatlatıcak sıcak bişeyler falan içebilirsiniz girmeden
Asyapolat80 MerveNur- benim de normal ultrasonda hep iki büklüm duruyor çocuğum o zaman dediğiniz gibi sıcak bir şeyler alayım yanıma en iyisi😅