Cans50 ilk 3 buçuk 4 ay ben de kusmaktan bir hal oluyordum sadece hafif kahvaltılı yiyebiliyirdum sabah akşam. icebildigim kadar icebiliyordum artık su. Yapcak birşey yoktu çünkü eziyet gibi geliyordu bana napim. Hem o dönem bebek bir susam tanesi kadar olduğu için fazla etkilenceklerini sanmıyorum canım. Su an 37 haftalik bir gebeyim🙂