Tgcycl Allah kucağına almayı da nasip etsin canım 🥰 Ben de tüp bebekle hamile kaldım şuan 31+1im. Bende senin gibi davrandım. Hiç düşünmedim 2 gün dikkat ettim 3. Gün araç kullandım hemde kısa süreli değil. Sonra evde yemek yaptım ufak çaplı eğilip uzamadan ağır bisi kaldırmadan çamaşır dürdüm. Evi topladım. Kabak çekirdeği, çiğ çerez, avokado, yeşillik et balık türleri yedim hep bide çok su içtim. İlaçları hiç aksatmadim. Şükür az kaldı kavuşmama 🥰Allah isteyen herkese aratmadan versin inşallah 🥰 🙏