Nihalgvnyldz Kızlar tam 26 sinda adet oldum gecen ay bu ay da 27 si adet tarıhım 1 hafta kalası test vermeye geldım az da olsa bi değer çıkar mı sızceeee 3 saat sonra sonuclanıcak çok heyecanlıyım 🥺😍
Semiha_ Nihalgvnyldz ben 5 gün kala erken gebelik testinde öğrendim silik bir çizgi ile umarım sizde de çıkar 🙏💚
Handeslife Nihalgvnyldz ben regl günümden 4 gün önce silik çizgi ile öğrenmiştim ama 1 hafta önce çıkar mı bilmiyorum
Sevdapl Nihalgvnyldz çıkınca haber verir misiniz ben de aynı durumdayım iki gün önce erken gebelik testi yaptım çıkmadı.
Sevgi0147 Canim inşallah çıkar ama biraz zor görünüyor keşke biraz daha sabredip adet gününün gelmesini bekleseydin
Nihalgvnyldz Sevgi0147 gecen ay da böyle öğrenmiştim ama kımyasaldı az da olsa bı değer görürüm dıye düşündüm 🥺
Nihalgvnyldz Semiha_ ben dırekt kan vermeye geldım insallah bende de çıkar peki kan testı verdıgınde kaçtı o gün mü verdın canım
Nihalgvnyldz Semiha_ yaaa benım de öyle çıkar ınsallah ya ben test yapsam çıkmazdı dedım en garanti kan vereyim az da olsa değer çıkar en azından 🤷🏻♀️
Nihalgvnyldz Sevgi0147 yaaa verdım kan ama 1.20 çıktı daha bır hafta var adetime insallah yukselır erken verdıgım ıcın de böyle cıkabılıyormus bı post açmıştım orda 1 hafta önce 1.20 çıkıp sonradan yükselen olmus 🥺 bir umut beklıyorum …
Merveismail3 Nihalgvnyldz bende bi hafta önce vermiştim adetime 10,17 çıkmıştı belki seninki geç döllenmedir
Sevgi0147 Nihalgvnyldz inşallah canım dualarımız seninle en kısa zamanda çift çizgiyi görürsün insallah