ballimlerr2123 Yaklaşık 1 saattir adet sancısı ile başlayan gittikçe çoğalan sancılarım var belime iğne batma hissi yaşıyorum ve rahim kasılmalarım var sağa sola dönemiyorum yalancı sancı olabilir mi hemen doktora gitmem mi gerekli sizce ? 🤔
Gulsurmeli ballimlerr2123 Bu haftalarda başlıyor yalancı sancılar falan ama çok şiddetliyse doktora görünün bence nolur nolmaz ❤️
Hazella ballimlerr2123 33 haftaligim bende de 30 haftadan beri var hatta artik canim yanmayada basladi saga sola donuslerde aci ve agri birlesik gibi. Haftada bir kontrolum oldugu icin icim rahat doktorum normal oldugunu rahmin hazirlandigini soyluyo. Ama siz doktorunuza danisin bu tip sancilarin sıklığı vs çok önemli
Mustafamoms ballimlerr2123 yalancı sanci dediğim sanci dogum sancisiymis ve 30. Haftadaydim 2 gün çektim o bel ağrısını kasilmalari en son dayanamayıp gittim 2 gün hastanede yattim ama şu an 32 hafta olduk ilaçla sanci durdu canim bence git ne olur ne olmaz
ballimlerr2123 Hazella ben yaklaşık 2 aydır falan kontrole gitmiyorum ve sabit bir doktorum da yok sadece sezaryen günü vereceğiz 30 haftalıkken gel demişlerdi haftaya randevum var bi sıkıntım olmadığı için de gitmeyi düşünmedim açıkçası ama sancılarım devam ederse bugün gideceğim sanırım teşekkür ederim bilgilendirmeniz için 🥰
Alyy Bende 31 oldum sancı 30 uncu haftada ara ara vardı ama şimdi yok bu sefer de karnım çok sertleşiyo normal mi Acaba
Ozlem2904 ballimlerr2123 yalanci sancilar posizyon degstirdikce geciyor. Mesela ayaktaysaniz oturun uzanin, yatiyosaniz yurumeye calisin.
Ozlem2904 ballimlerr2123 o zaman dr unuzu aramalisniz bence, ben 28+2yim bazen geceleri sancim oluyo ama posizyon degstirgimde yurudugumda geciuor benimki. Benim bel agrim ve ön karnimda sanci oluyor adet agrisi gb degil
ballimlerr2123 Alyy ay aminnn Allahım tüm hamile annelere kolaylık versin rabbim sağlıklı sıhhatli ağrısız acısız doğumlar nasip etsin herkese inşallah 😂
ballimlerr2123 Ozlem2904 bahsettiğiniz ağrılar bende de oluyordu ama çok önemsememiştim burada anneler yazdıkça gördüm adet sancısı gibi başlayanın doğum sancısı olduğunu bugün aynı sancı başıma gelince biraz endişelendim açıkçası gideceğim muhtemelen
Papatyamevsimi-89 ballimlerr2123 bende de oluyor normal canım…Dinlenince geçiyorsa gitme..Doktor aksi durum olsa seni durdurmaz dinlensen de geçmez dedi
ballimlerr2123 Papatyamevsimi-89 yani anlayamadım ki bi türlü nasıl bi sancı çekiyorum acaba şimdi söylediklerinize bakıyorum aşırı durdurmayacak gibi değil fakat dinlenince oturunca kalkınca geçmiyor saat 8 gibi başladı ara ara bildiğimiz adet sancısı şeklinde şuan