DuyguOsma Merhaba anneler ben 27+4 hamileyim normalde gün icinde olsa bile bebegim cok aktif sürekli hissediyorum. Bugün sabah erkenden alisverise gittik baya yoruldum eve gel yerlestie felan derken sadece ufak ufak tektük hissettim. Bi saattir de Uzaniyorum cit yok sizce normal mi yoksa endiselenmelimiyim🙈 bidahaki randevum sali günü anca
Seyma_ DuyguOsma bende 21+4teyim iki üc gündür cok yoruluyorm sürekli hareket eden bebisim malesef az hreker ediyor. Hatta dün çikolata yiip uzandım panikledim ama çok şükür hareket etti. Bence onlarda yoruluyor biz yorulunca
Damladuaa DuyguOsma hareketlerini hissediyorsun ama fazla aktif değil bebek değilmi yoruldu çünkü annem bugün çok yürüdü bende yoruldum dinleneyim diyo bebek 💕🐣💕
Hdamla DuyguOsma ben 20 haftalık hamileyim ve çok sık hissetmiyorum. Doktorum korkacak bir şey olmadığını 2 hafta sonra düzenli hareket edeceğini ve hissedeceğimi söyledi ☺️ Siz de endişelenmeyin uyuyordur bebişiniz kötü düşünmeyin
DuyguOsma Seyma_ ya hic hissetmiyo degilim ama normale göre cok az. Aslinda doktorum buna takilmamami söylemisti ama insan ister istemez endiseleniyo. Ama galiba haklisin bence de onlarda yoruluyo🙈
DuyguOsma Damladuaa aynen öylee arada böyle bi tek tekmeliyo normalde hic rahat durmuyo cünki..🙈 sende de öylemiydi
DuyguOsma Sagolun kizlar birazda olsa rahatladim bakalim yarin nasil olcak sabahtan berii kafamdan atamiyorum bi türlüü