Cicekkiz1 Son 9 çok şükür 😍🤲 Durumlar nasıl güzel anneler😊 bende hala tık yok. Kızım ne zaman gelcek çok merak ediyorum. Ekim annesi derken sanırım Kasım annesi olacağım 🤣 içimde öyle bir his var nedense
Ayssunn Cicekkiz1 son 7 💕 bizde bekliyoruz hiç gelesi yok sancım hiç çıkmıyor 😢yarın kontrol var bakalım 🤔
Cicekkiz1 Niloya02 oğlum da aynıydı hiç gelmek istememişti. 41+4 te mecbur suni sancı ile doğurdum 😄 kzıım da aynı olursa Kasım annesi olucam 🤭😄
Kara96 Cicekkiz1 Cuma gününe kadar sancım gelmezse doktorum benide suni sancıyla başlatıcak dün baktı hiç açılmam yok ama çatın müsait dedi normal doğuma nasıl geçti sizin suni sancıyla doğumunuz☺️
Cicekkiz1 Kara96 hayırlısı olsun inşallah kendi sancılarınız gelir🤲 Gelmezse de sakın korkmayın. Benim fazla zorlamadı suni sancı. 10 bucukta verilmeye başlandı. 19:37 oğlum kucağımdaydı🤲😍