swetty_18 22+2 haftadayız kızlar..bebek hareketlerini 1 gun hıssedıyorsan bır gun hissetmiyorum..Genelde alt karnımda hısedıyodum ordada agrı yapıyor..Bu dönemde normal mi
Bsrahb swetty_18 bu haftalarda düzensiz haraketleri normal buluyorlar.Beşki çoğu zaman uyuyordur öyle düşün.Benimde çok karnımın altında haraket ediyor doktor normal korkulacak bişi değil dedi
swetty_18 Bsrahb Bsrahb ılk hamılelıgım bırde burdada olumsuz bıkac yaşanmış olayı okuyup gördükçe herşeyden panik oluyorum
Bsrahb swetty_18 öyle olumsuz şeyleri okuma yazının başını gördüğüm anda çıkıyorum etkileniyor insan ister istemez.Çok tedirgin olursanda doktora git
Melossduruu Bende 21 4 deyim. Bi kac gun hergun hissettim şimdi 2 gundur uykusuz uyuyorum ki belki gece hareket eder diye ama hic denilecek kadar az hareket ediyor. Meğer normalmiş. Ben tatlı yiyip sol tarafıma yatınca hissediyorum ancak şuan