Lolilo 35+4 günlük hamileyim, bebiş karnımda toplanıp kasıldığında boynumdan yukarı ateş basıyo ve kalp atışlarım hızlanıyo 😐 dün kontrolüm vardı doktoruma sorucaktım ama unuttum 🤷🏻♀️ var mı bunu yaşayan kızlar?
sinas Lolilo kullandığınız bi ilaç var mı? Bizde 34+5 olduk. Nidicard kullanıyorum ve çarpıntı yapıyor
Bskaymazz1 Lolilo Aynı haftadayız aynı bende de öyle şuan bile bugün kontrole gidicem ben sorarım sizin yerinize 🤷🏼♀️😂
Annesininbitanesi1 Lolilo 31+6 yım dün geceden beri bebeğim sağ kaburgamın altında ve şiddetli ağrı yapıyor yaşayan varmı dürtsemde hareket etmiyor bebeğim canım çok yanıyor basına gelen varmı
Lolilo sinas Vitamin magnezyum bi de yıllardır kullandığım troid ilacım 🙄 ama bebeğim toplanıp bi yerde şiştiğinde oluyo sadece bu söylediklerim. Sizin genel mi çarpıntınız?
Zebtay5 Bende de 25. haftalardan beri oluyor karnımın bir tarafı sertleşiyor ter basıyo başım tuhaf oluyor pozisyon değiştiriyorum hemen bi kaç saniye sınra geçiyor dr a ilk zamanlar sormuştum dinlenmen lazım sık olursa gel bakalım sancı varmı demişti geçen hafta tekrar söyledim normal dedi şuan 37. Haftadayım artık bende çok önemsemiyorum ☺️
Lolilo Annesininbitanesi1 benim başıma gelmedi ama tatli bişeyler yiyip üstüne de bolca su için hemen kıpır kıpır okup dönüyolar 🥰