E_daaa Canim cok gecmis olsun , bende yasadim ayni seyleri özel bi hastaneye gidiyordum 32haftama geldiginde doktor bana gelisimi 28haftada kalmis dedi sonlandirilmasi gerek devlet hastanesine git burda bakamam dedi o yüzden gittigin hastanede yenidogan bakim ünitesi varmi bu cok önemliyms onu anladm o sürecte.devlete gittim nstye bagladilar hemen almamz gerek dediler sezeryan oldum oglum 36gün küvezde kaldi suan 5yasinda saglikli cok sükür bir skntmz yok ♥️ Smdi ikinci gebeligim bende hamileligimin basindan beri kan sulandirici falan kullaniyorum tekrar insallah ayni skntilari yasamamak icin ama insan korkuyor dogal olarak . bendede tansiyondan süphelenmislerdi ama ben senin yerinde olsam perinatologa giderim onlar daha detayli görebiliyorlar bazi seyleri belki önlemini alabilirler ihmal etme derim .vaktinde gelsin insallah ♥️