Arkadaşlar şuan 38+3üm artık doğurmak istiyorum sizler kaçıncı haftada doğum yaptınız ve doğumunuzu hızlandıran şeyler nelerdi bebeği kanala çabuk ilerleten ve açılma yapan şeyler neydi. Hergün üç hurma yiyorum fazla yiyemiyorum aşırı tatlı geliyor midemi çok yakıyor ahudud çayı aldım henüz içemedim adaçayı içiyorum iki üç gündür doktorum tavsiye etti başka neler önerirsiniz