Kızlar merhaba adetim 5 gün gecikti 6. Günde lekelenme oldu kahverengi ve pembe gibi 7. Günde çok az oldu lekelenme ama sonrası hiçbirşey yok. Normalde ilkgün az olmakla beraber genede biraz kanamam olurdu, şimdiye dek o lekelenmeden sonra hiçbir şey yok yoksa şu üstüne görme gibi birşey mi oldum ben