3 aylık bebeğim var yaklaşık 2 aydır gece uykusu diye bir şey kalmadı hele şimdileri hepten sapıttı gece 12-1 gibi uyanıyor bir dahada uyumuyor bu saat oldu hala salliyorum emziriyorum bir seyler yapip uyutmaya calisiyorum gündüzde deliksiz 7-8 saat uyuyor ben artik çok yoruldum sinir stres sahibi oldum uykusuzluktan halisinasyonlar görmeye başladım karnı tok emzirmeye çalistigimda ağlıyo kendini geri atıyo vermiyim diye, gazı yok çıkarıyor masallah, altıda temiz ne olacak halim😔 ağlıyorum sinirden artık