Kızlar sabaha karşı sancılanır gibi oldum birkaç kere. 05:42 gibi su mu bilmiyorum ama idrar olmadığına emin olduğum, jelimsi bir sıvı geldi. Bir bardak kadar. Nst de çok yoğun olmayan sancılarım çıktı. Ebe su kesesi henüz patlamamış dedi. Yatış yapıldı. Sancılar sık sık geliyor. Süreç nasıl devam edecek şu an bilmiyorum. Dua istiyorum arkadaşlar 🥰