gokces4141 Kızlar Merhaba 🌸 Kocaeli deki Özel Kocaeli Hastanesinde doğum yapanınız var mı ? Süreç, fiyat nasıl memnun kaldınız mı ?
Sultannbstrk Bir gokces4141 bir çok arkadaşım orda doğum yaptı çok memnunlar 2 ay önce 3200 TL ödedi doğuma kaçta doğum başlarsa başlasın doktorunuz geliyor zaten numaraları oluyor özel ilgileniyorlar
Suna01 Sultannbstrk hangi doktoru önerdiler peki size doktorlarla ilgili bilgim yok benimde kim daha iyi acaba
Suna01 Bende özel kocaeliye gitmeyi düşünüyorum Gölcükteyim. Ama hangi doktor iyi bilemiyorum bertan beyi önerdi bi arkadaşım bilgisi olan varsa yazarsa çok iyi olur
Sultannbstrk Suna01 ben kendim de oraya gidiyorum Öner beye çok memnunum ama kadın doktor isterseniz arkadaşlarım orda Hilal bayrama gidiyorlardı normal doğum yaptılar birinin 2. Diğerinin 3. Doğumu onda gayet memnunlar
Arsima4 Bende özel kocaeli ye gidiyorum kasım sonu gibi sezaryen olacağım. Doğum ücretini sordum suan 3700 dedi zam bekleniyormuş. Doğuma kadar değişebilirmiş çünkü muayeneler artmış
seymafrnc Arsima4 Teşekkür ederim ben farklı bir şehirde yaşıyorum görev gereği doğumu Kocaeli de kayınvalidemler orda olduğu için orda düşünüyorum ama fiyatlar doktoar vs pek bilmiyorum