Hilal-58 bende geçirdim hatta ara ara yokluyor yine artıp azalıyor enfeksiyonum. Aslında erken doğumu tetikliyor ama sizin zaten 33 hafta olmuş o yüzden bir antibiyotik başlamamış olabilir. Benim 15 haftalarda olduğu için 2 kez antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştım. Böbrek ağrısı olmadı ama bol bol su için, iç çamaşırı mutlaka gün içinde 2 3 Kez değiştirin. Mümkünse ütüleyin öyle giyin. İdrarınızı tutmayın ve tuvalette tam boşaltana kadar yapın. Günlük kokulu ped veya kokulu tuvalet kağıdı varsa hemen bırakın. 🙏