user124578 Minikmucize15 evet sanciniz çıkmış ama illa doğum olacak diye birşey yok size serum yaparlar büyük ihtimalle banada yaptılar ama git gide haftalarda arttığı halde normal doğum yapmadım 38+3 te sezeryane döndü 29 da başlamıştı benimde sancılarım 33 te 60 çıkmıştı 35 te 80 ve 1 cm açıklık başlamıştı 37 de 123 ve sonuç sezeryan yani iyi düşünün iyi olsun erken doğurmayadabilirsiniz doktorlar gereken müdahaleyi yaparlar
SaniyeSudeKalay 40 in üzerinde olanların tamamı doğum sancısı kabul ediliyor sizin de sancilariniz belli bir düzenle 40 in üzerinde çıkmış
Minikmucize15 SaniyeSudeKalay teşekkürler. Peki bu sancılar durdurula biliyor mu 33 haftalığız henüz. Sonuc icin hala doktoru bekliyorum
Minikmucize15 Biyo_logg dün yatışım yapıldı 2 kucuk agri çıkmıştı önce giderek artıyor sanirim sıklığı
Ayseediz Minikmucize15 Rabbim kurtarsın cnm sağlıkla gelsin inşallah korkma benim ilk oğlum 31 haftalik doğdu bir hafta kuvezde kaldı şimdi 12 yaşında şükürler olsun Rabbime 🤲
Prensannesi111 Minikmucize15 ben 34. Haftada sancıyla gittim. Bir hafta hastanede yatırdılar sancı çıktıkca serum verdiler artı nidicart kullandım şuan 37+5 iz korkma yanı inşallah durdururlar 🌸 durduramazlarsa da haftan çok küçük değil Rabbim sana bağışlasın yavrunu
SaniyeSudeKalay Minikmucize15 Serum desteği ile evet durdurulabilir .. ben 28 haftalıkken 60 sancı ile yatış önerildi üstelik sancılar 3 dk da bir geliyordu ama açılma olmadığı için ben kabul etmedim ertesi gün hicbirseyim yoktu sancılar durmuştu kendi kendine şuan 38 haftaligim
Sedanur-33 Bende 35 haftalıgım fakat benım de sancılarım cıkıo ama doktorum açılma falan olmadı için sadece serum verıp sureklı gonderıyorlar 2 gundur sıdetlı sancıyla gıttım serumlarla sancıları durduruolar genel de sıze vermedılermı serum falan
Minikmucize15 Ulkukapusizoglu ebeye bende sordum onu sancı cikiyor ama ben hic birsey hissetmiyorum sadece rahim agzinda yumuşama var ve nts agri cikiyor. Karin sertleşmesi icin gidince ortaya cikti
Minikmucize15 SaniyeSudeKalay dün ciger geliştirici igne yapıldı nidicart verildi bugun kendi imzamla ciktim bende hastaneden