_ipekkkkk 24+2 🥰 hiçbir zaman çok aktif bir bebiş olmadı bizimki 🥰 genellikle sakin. Gün içinde uzanıyorsam, yorulmamışsam hareketli oluyor ama aktifsem sadece dinlenince hareketleniyor. 🥰 bir gün çok hareketliyse diğer gün sakin oluyor mutlaka 🥰 inşallah hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🥰🥰