Luly Arkadaslar 2 gündür ishal ve karin ağrısı cekiyorum ama.oyle böyle bi ağrı degil...doktor kan ve gaita tahlili yaptı bise yok dedi bi serum takip yolladı ama hiç fayda etmedi .. geçmediyse ishal gastro ya görün dedi.. gastro da. Gebesiniz hiç bise yapamam ne kolonoskopi ne endoskopi yani ne olduğunu anlayamam ki dedi... ben cidden çok çok kötüyüm ama insanlar çok rahat geliyor gözüme doktorumda dahil canim felaket yanıyor.. geceleri uyku tamamen haram oldu 10 dk da bir nerdeyse kramplar giriyor tüm karin bölgeme.. Gece doktoru aradım nst cekelim dedi onda da bise yok.. yani bebekle alakalı değil diyor ...napcam ben
Damladuaa Luly ah tatlım hiç sorma 32haftalikken bende aşırı ishal ve karın ağrısıyla doktora gittim salgın var dedi normal dedi ben dayanamıyorum dedim yatış verdi 2 gün yattım şuan 36+5haftaligim Allah'a şükür gayet iyiyim 💕🐣💕
Luly Damladuaa Benim doktor hiç tenezzül etmiyor bise yapmaya söylemeye... ishaldendir dedi geçti saka gibi yani .. Ya hi rahatlat bi bise yap.. yok yani git kıvran dedi resmen bise yapmayarak