Aycha merhabalar güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederiz, işitme testimiz hastaneden taburcu olacağımız gün odamızda yapıldı iki kere tekrar edildi sonucunda herhangi bir olumsuzluğa rastlanmadı, eşim optisyen olduğundan bebeğimizin göz sağlığı konusunda yakından ilgili ben araştırmacı bizde birinci ayının dolmasını bekliyoruz, birde ben hamileliğimde tiroite bağlı ilaç kullandığım İçin ayrıca bir kalp doktoruna da muayene ettirmek istiyoruz. Acemi ebeveynler olduğumuz İçin durmadan araştırıp her şeyin iyisinin yapılmasını ve bir aksaklık olmamasını sağlamaya çalışıyoruz, sizin tavsiyeniz doğrultusunda yapmış olduğum bu yorum diğer anne adayları ve annelerimize de bir bilgi olur umarım, değerli ilginiz için teşekkürler, sağlıklı günler. 💕