Merve50 Dilek19055 Evet canım benim ilk doğumum da sancım başladı suyum felan gelmişti hastaneye gittiğimde suni ssnci vermişlerdi
Sebihaygt Dilek19055 haftana bağlı canım.eger hissettiğin ağrılar yalandı sancı ise.ki bunu doktorlar anlar.o zaman bekletirler .ama gerçek doğum sancısı olup da rahim acilmamasi başka bı durum .biraz sancı verirler .korkulacak bişi yok ama sen ne kadar sakin olursan bu süreci o kadar çabuk geciriyorsun.bende 3. Bebeğimi dogurucam ins bı haftamız kaldi.dua edin ☺️🤲
Ozlem2904 Sebihaygt dogum sancisi acilma olmasi icin yeterli olmuyor mu neden birde suni sanci veriyolar ki?
gmzlpsln Sebihaygt benim 28 haftalikken rahim 24milimdi.progestan kullaniyorm 30 mm olms 35 haftalgm suan ama 1 parmak aciklk vR dedi.smdiye kadar duzenli kasilmalarm cok oldh ama haftam erken oldgu icin hep serumlarla durdurdular.sizce boyle devam ederse acilmam olurda dogumum kolay olurmu? Korktgm icn sezeryan olsn istedm ama kolay olucaksada nornal olsn istyrm:(
Sebihaygt gmzlpsln normal doğumdan hiç korkma zaten kolay açıldığı için ilaçlarla tutmaya çalışıyorlar.tabiki ister istemez biraz ağrılar olucaktir.ama kesinlikle bı terslik olmadığı sürece kendi isteginle sezaryen olma
Kubra3344 Aynı durumdayım ikiz gebeyim 32+4 günlük . Nst de 2-3 defa sancı çıktı ama açılma yok . Serviks 26 mm çok korkuyorum erken gelirler diye dilaltı nidilat başladı doktorum 6 saatte bir . En azından 34-35 e kadar dayansalardı
gmzlpsln Kubra3344 ben azicik ayakta dursam kasilmam basliyo.hicbir is yapmiyorum malesef:( bi muayene olmaya gttgmde bile agrim baslio