Kbrbisi21 Comologgo evet hafif sancilar cekiyorum ama tansiyon yerlerde desem yeri birde dusuk sekerliyim normalde dusuk tansiyonluyum gebelikte hepten dususe gecti bunlar
Comologgo Kbrbisi21 hayırlısıyla alsak kucağımıza artık ayyyy neler çekiyoruz şimdi daha iyi anlıyorum çocuk sahiplerini
Comologgo Busra2013 bı haftadan sonra magnezyum başlanıyor rahatlatiyor diyorlar benim mide bulantılarim yüzünden ilaç alamadım doktro başlayınca sizde de rahatlatma olur belki
Comologgo Kbrbisi21 sorma yakın ilçelerde de randevu yok merkez bı saat uzaklıkta yine bana yol göründü
Busra2013 Comologgo doktor agrı kesıcı ve magnezyum yazıyorum dedı ıstemedım acıyı cekerım ılac kulanmam dedım😂vıtamınden baska ılac kulanmak ıstemıyorum