Comologgo bende 34. Haftada oldu halâ cekiyorum malesef duz yatsam hic kalkamiyorum yan yatsam acilar icinde agrilarla kalkiyorum heleki yatakta kalkip oturup sonra yataktan inmeye kalktigimdaa aaayy onun acisi dahada fazla oluyor :( doktora belirttigimde bol bol istirahat dedi vucudunu yorma dedi dedigi gibi yaptim biraz olsun hafifledi ama ara ara gene yokluyor