huma2018 Kızlar 36+5 günlüğuz gece bu saat oldu gözümü kırmadım diş ağrısı ndan parol içtim o bile kesmedi garaga ne geldiyse aklıma yaptım varmı sizin Önere bilceginiz şeyler lütfen agalmaktan helak oldum resmen 😫
Babymoomy huma2018 Allah yardımcın olsun bence ağrıyı çekme dişiye git yarın derim Suan için Öner’im ağrıyan yete keskin bi diş macunu sür bekle borma o diş macunu ile gargara yap çok Şti geliyor benimde dişim fena ağrıyor bugün öylenyaptım biraz hafifledi duşa gir ağrıyan yere sıcak su tut iyi geliyor
istekalbeni11 huma2018 33 haftalık gebeliğim gecen haftaya kadarda diş ağrısı çektim çok zordu dişçiye gittim gebeler için diş antibiyotik verdi hap 5 gün sabah akşam tok karınla ve parol ile kullandım gecti hep iltihap ve pis ağrıdır vAllah doktora git .
Bsra_bhsi Rabbim sifani versin canım sarımsağı tuzla agiran dişine koy bastır benimde öyleydi ben öyle yapıyorduk dindiriyordu diş ağrısı kadar beter bısey yok rabbim sifani versin bian öncede gözük bence dişçiye