TugbaKnalada Öncelikle herkese merhaba. Hayırlı doğumlar ve büyütmeler.Ayrıntılı ultrasona girdim ve 0,2 cm delik olduğunu söyledi doktor. Genelde kapanıyor dedi ama içim rahat etmedi. Başka da hiçbir problemi yok. Hatta 2 hafta önde gelişimi. Böyle söylenen sonrasında kapanan veya da Doktoru böyle söyleyen gene arkadaşlar bilgi verebilir mi acaba ?
Perimasali89 22 haftalıkken 2 cm delik olduğunu öğrendik doktor kapanır dedi 31 de gittik doktor deelik göremiyorum dedi umarım kapanmıştır
Perimasali89 TugbaKnalada benim doktorumun cihazı iyiydi ayrıntılı ultrasonuda kendisi yapmıştı zaten