Kızlar daha 17. Haftada yim ama bu bebek durmuyor sürekli kasığım ın bir tarafından bir tarafına geçiyor daha şimdiden canımı acıtıyor az önce kasığımda yine aynı ağrı elimi ağrının olduğu bölgeye koydum sanki altında şişlik var gibi semsert biraz ovalıyırum orayı geçiyor sonra başka taraf yine ağrı giriyor yine bakıyorum sen sert 😅 ne dersiniz işim zor gibi bide bunun 20. Haftaları 30. Haftaları ve doğduktan sonra sı var
Canım acıyor ama az önce nedense gözlerim doldu çünkü onun hareketi olduğuna emin oldum
Yeni korona atlattım çok mutsuzdum bebeğime bişey olucak diye ama çok şükür iyi kıpır kıpır MaşaAllah
Daha şimdiden beni hem şaşırtıyor hem duygusallaştırıyor hem sinirlendiriyor hemde mutlu ediyor 😍
Hadi sizde ilk tekmesi ni hissetme anınızı anlatın
Benim gibi karnınızın bir bölgesi sürekli sertleşiyor muydu?