yusufalpmom Saat gecenin 4 ü 32+4 üm cinnet getirecem bu diş agrısından artık kızlar varmı benle aynı durumu yaşayan
Babymoomy yusufalpmom Allah yardımcımız olsun bende 35haftalık gebeyim sabredeyim Doğumdan sonra hepsini tamamen yaptırayım diyorum ama dayanamıyorum dişçiye gidicem
Betyblue yusufalpmom aynı durumdayım 1 saattir ağrıdan düşünemez oldum ne yapıcam bilmiyorum kanal tedavisi diyorlar
Fnen yusufalpmom ay bende kaç gündür ağlıyorum diş ağrısından ki daha 17. Haftamdayım doktora gidiyorum y yapacak bir şey yok çürük yok diyor mecbur katlanıyorum :((
Canankocaa577 Babymoomy dün gece gittim ağrıdan çatlamak üzereydim agumentin 1000 mg ve minoset verdi bir kaç saat çok güzel kesti ama şimdi tekrar başladı aksatmadan kullanma halinde bitirir diye düşünüyorum 😔
yusufalpmom 12mommy bende canım bende Allahım sabrımızı büyük versin o degıl dış agrısından bısey yıyemıyorum bebek zarar görüyor
12mommy yusufalpmom doktorumla bana git lokal aneztezi yapilsin dedi 🤭genede tedirginim valla oyle agri dan yemek bile yenmiyor
yusufalpmom 12mommy canım onun ıcerisinde adrenalın varmış bebegın kalbını durdurabılır diyorlar o yüzden korkuyorum yaptırmaya
Ruyalaralemi Bende çektim ağrısını doktoruma yazdım oda dişçiye gitmemi söyledi gittim ilaç verdiler 2 gün içinde ağrı sızı kalmadi
12mommy yusufalpmom yusufalpmom aaaa ben hala korkudan gidemedim zaten bebeğe birsey olurdiye kaygilanmakdan agriya yenik düşücem sanirim
Betyblue Ruyalaralemi kaç gün kullandıktan sonra geçti peki? Banada largopen verildi inşallah geçirir
Babymoomy Canankocaa577 evet genellikle gebelere o antibiyotik yazılıyor Çok dayanamazsan dişçiye git derim suan 35haftalık olduk hem ağrılarım hem dişim çok kötü hal aldı