Furkan35
Bebeğim 2 günlük. Bugün çocuk doktoru kalbinde ses duydum haftaya gelin bakalım üfürüm bu geçebilir geçmezse çocuk kardiyolojisine yönlendireceğim dedi. Bir de sezaryen Doğum yaptım bebeğim ilk doğduğunda ağlamamış anne karnında su yutarak çıkmış aspire etmişler ama hala su geliyor başına böyle 2 olay gelen var mı lütfen güzel şeyler duymaya ihtiyacım var.
Burcu59
Üfürüm olayı bu ara cok sık oluyor ben dogum yaptıgım gün vizite gelen cocuk doktoru 3-4 bebegi not almıstı üfürüm oldugu icin. Benim oglumda da vardı cocuk kardiyolojiye gittik masum üfürüm cıktı. Gecmis dese bile gösterebilirsiniz cocuk kardiyolojiye iciniz rahat eder. Genelde yenidoganlarda böyle masum üfürüm oluyor. Korkmayın insallah sizinkide zararsızdır.