Ben de normalde trendyoldan alacaktım. Yorumlar kafamı karıştırdı. E bebekte de yüksek geldi fiyatı. A101e geleni aldım. 40 küsürlü fiyatı vardı. Baktım hem kumaşı güzel hem kılıfı fermuarlı bana uydu. Hem kendime hem de bebeği yüzüstü ya da oturma desteği olarak çok amaçlı kullanacağım. Bu arada tecrübeli bi arkadaşımdan kesinlikle almalısın lafını duyunca gaza geldim 🙈😁