kuyucadisi_liva teşekkür ederim canım ben de pek kabul edeceklerini düşünmüyordum ama haklıymışım. 😄 benim doktorum dışarıdan doğum anlaşması orada ayrı para alacak ya doktorum belki izin verir diye düşündüm ama sağlık olsun. Hastane kuralı koyuyor sanırım. Ayrıca o fiyatlar ne öyle abov ben oda süslemesi için aradım hastaneyi 1500 dediler 😄 her şeyini aldım kapı süsü, kapı tülü, şerbetlik, çikolata falan 300 tl tutmadı kendimiz süsleyeceğiz. Doğum anında hemşireden rica edeceğim çekmesi için 🤷🏻♀️