gamzebzk Kızlar 15 gün sonra allah nasip ederse kalp atışı başladı mı diye doktora gideceğim bazıları alttan bakıyorlar diyo bazıları karın bölgesinden muayene diyorlar hangisi oluyor acaba şimdiden teşekkür ediyorum :)
Hatunnn gamzebzk karindan gorunmesi bakiyirlar alttan canm,ama endise etme alttan bakilmasi riskli bir sey degil
tomurcukannesi gamzebzk bana direk alttan bakı doktorum ilk haftalarda alttan çook daha net görüntü ve ses alıyolar☺️
belgintirpan gamzebzk önce karından bakıyorlar ama bu haftalarda daha çok küçük olduğu için karından kalp atışı duyulmayabiliyor eger duyulmazsa daha net duymak için alttan bakıyorlar
gamzebzk tomurcukannesi ben 1 yıllık evliyim hamile olana kadar hiç gitmedim doktora açıkçası biraz çekiniyorum galiba stres yaptım :)
gamzebzk Cansuu33 benim de galiba 15 gün sonra 6 haftalik olucak lütfen dua edin benim için Rabbim isteyen herkese nasip etsin canım 😍😍😍😍😍
tomurcukannesi gamzebzk stres yapmayın zaten doktor bakmadan yerleştiriyo vajinal ultrason aletini utanmanıza gerek yok. Alette baya ince bişey yani zaten 2 dk sürüyüo hem kalp atışı hem keseye bakması☺️
Cansuu33 gamzebzk amin ecmain canım dua ederim inşaAllah Rabbim yüzünü güldürsün hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin. ))
selen8sefam gamzebzk amin Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın bu tatlı heyecanları bütün isteyenler yaşasın inşallah 😊🙏
tutu11 Benim karnimda cok fazla gaz oldugu icin bir turlu net görüntü ve kalp atışını alamamıştık. O yüzden alttan ultrasonla bakti ve herşey netti. Hic stres yapilacak ve korkulacak birsey yok. Bunu bile asla yaptiramayacak bir insanken bebeğimin kalp atışını duymak ve onun iyi olduğunu ogrenmek için gözüm hic birseyi gormedi.
gamzebzk tutu11 annelik duygusu işte Rabbim isteyen herkese nasip etsin doğru diyorsunuz inşallah duyulur gerisi hiç önemli değil
lutfiyeozkan gamzebzk benim ilk karnımdan baktı kalp atışını duyduk duyamasaydım alttan bakıcaktım dedi