İçmemek en güzeli. Yani ben zaten normalde de kullanmıyorum ama zararları gerçekten fazla. Plasenta yaşlanmasına, bebeğin plasentadan erken ayrılmasına sebep olabiliyor. Tabi her içende olur demiyorum ama kumar gibi risk almaya değer mi bilmiyorum. 🤷🏻♀️ Doğduktan sonra ki zararlarını zaten saymıyorum. Eşime de diyorum sigara içiyor kendisi bebeğin olduğu ortamda içemezsin, içsen bile o koku ile bebeği öpemezsin diye. Hassasım bu konuda. İnşallah bu vesile ile bırakır.