mercanmeb Kızlar hayırlı geceler 38+3 den selamlar. Bebiş bu gece çok aşağıda hareket ettikçe altıma basıyor sanki çıkacak gibi. Çok rahatsız edici bir durum. Sizler kaçıncı haftadasınız ne durumdasınız?
yildiz_07 mercanmeb Suan tam 38 haftalık 3 gündür bebek kıpraştıkça vajinamda batma oluyor assa doğru çok bastırıyor
Juulide mercanmeb vallahi ben 35+2 bizimkisi inmiş başaşa benimde vajinal kısmında bir baskı özellikle sabahları sanki cıkıcak ordan
Kereminannesiiiiiii mercanmeb 38+0 3 gündür hemoroid belasını çekiyorum rahim altta baskı yaptığı için 😏 pazartesi doğum var inşallah.Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤗
alyaninannesi2 Ben 30+3 bi haftadır ara ara bende de baskı oluyor ama doktora daha sormadım normal mi diye. Bazen diyorum tamam altıma kaçırıcam sanırım. Ama normal mi bilmiyorum
mercanmeb alyaninannesi2 makat gelişliuse o haftalarda ayağıyla tekmeleyebiliyor. 5 saniyelik falan Bi baskı hissediliyor benim öyleydi neyse ki 34 de döndü dedik bu sefer de başıyla baskı yapıyor küçük kuzum 🥰
Fundasu Benümde öyle canım 39+0 haftadayım artık sona yaklaştıkça yürümekte bile zorluk çekiyorum artık😒