duygulu62 Bayrampaşa avicennaya başlamıştım hastaneyi gördüm 👀 şok geçirdim bir özel hastane nasıl devlet hastanesinden daha beter olabilir diye ama doktorları efsane iyi hepsi birbirinden uzman. Sırf doktorları için 4 5 kere muayeneye gittim ama içime sinmedi suriyeli , afgan , siyahiler çok türk sadece çalışan :) yani insan ayırdıgımdan değil ama hijyenikte değildi. O yüzden tekrar eski hastaneme başladım. Atasehir nasıl bilmiyorum ama iyi şeyler duymadım