ftm2946 2 gündür öyle huysuz ki emmiyor biberonu almıyor dişlerini sürtüp duruyor biraz da ateşi var ve hiç uyumuyor ne gece ne gündüz acaba diş çıkarıyor olabilir mi yoksa henüz erken mi ilk bebeğim hiç bişey bilmiyorum fakat uyku bedir unuttum
Dnacar83 ftm2946 burun tikali ise emmeyi bundan reddeder bide ates varsa cok zor dolven al bebekler icin ayini soyleyin atesini hemen dusurur bide diyorlarya ilik su ile banyo yapdirin diye yapdirirken kafasina su deyerse ateşi yukselirmis rabbim yardimcin olsun canim o donemler cok zor bide bebegine masaj yap belki gazi vardir
Dnacar83 ftm2946 benim bebegim gazdan catliyacak gibiydi agliyip duruyordu ben de senin gibiydim anlamadim arkadasim dedi gazi vardir ayaklarini hareket ettirip cikardim baya bi cocuk rahatladi bide bol bol oku nazar deymisde olabilir
gamzosgamzos ftm2946 huysuzlugu sebebi atak donemi olabilir diş icin erken ama atesi bilemedim usuttumu acaba kac çıkıyor ateşi
ftm2946 Dnacar83 çok teşekkür ederim çok geç gördüm kusura bakmayın gerçekten, galiba dediğiniz gibi gazdanmış çünkü bacak hareketlerini yaptıkça rahatladı
ftm2946 gamzosgamzos dereceyle ölçmemiştim ama elime geliyordu, kusura bakmayın yazdığınızı çok geç görebildim
ftm2946 gamzosgamzos evet geçti çok şükür ki diş değilmiş ama hasta da değilmiş sanırım gaz sancılarından oldu 😅