alyaninannesi2 Allah yardımcınız olsun hiç mi sancı açılma yok ? Bebeğiniz kaç kilo. Ay korkuyorum bende 40 ı geçerim diye daha 30+3 teyiz 😂
istanbullugelin34 alyaninannesi2 acilmaya bakilmadı sancım yok beyimiz icerde hala oynasma derdinde 😂 keyfi gayet yerinde gelmezse sali gunü zorla getirecekler 😂
alyaninannesi2 istanbullugelin34 ayy Allah yardımcınız olsun. Genelde doktorlar alttan bakıyor açılma var mı yoksa da baktıktan sonra tetikleyebiliyor açılmayı. Bakmamasına şaşırdım 😬 sağlıkla gelsin inş 🤲🏻 Umarım çok zorlamaz sizi 🙃
istanbullugelin34 alyaninannesi2 umarim kendi istegiyle gelir devlet hastanesinde bakmiyolarmiş sancimda olmadiği için sanırım