Pamuk120517 38+3 te sezeryanla gelecek inş bebeğim sezeryan olan anneler hastanede ne giydiniz kış ayında aralıkta doğum gecelikle mi rahat ederim yoksa pijama mı yanıma ne almam gerekiyor
ebruu19 Pamuk120517 valla hastane sıcak oluyor özellikle doğum katı daha bi sıcak tabi bu hastaneye göre de değişebilir ama geneli böyledir o yüzden çok kalın bşy almayın derim.. ben normal penye pijama takımı almıştım çok da rahat ettim..
irem_altun74 Pamuk120517 normal uzun kollu gecelik takımı aldım canım yine ekstra belki komik gelicek ama yelek aldım üşütmemek çok onemli🥰
gamzosgamzos Pamuk120517 bende aralıkta dogum yaptım uzun gecelik ve pijama takimi getirmistim gecelik ile daha rahat ettim
Dnacar83 Pamuk120517 alt ust pijama dediler ben elbise giymek istedim izin vermedilerdi hastanedekiler sen sezeryanlisin olmaz falan yapdilar bide kislik alma cok sicak oluyor bebekler usumesin diye hirka falan al yanina
Pamuk120517 irem_altun74 valla ben de polar sabahlık bakıyordum dedim en iyisi danışmak çünkü ben kansızım da çok üşüyorum genelde de :) sezeryan dikişi pijama olur mu olmaz mı bilemedim
irem_altun74 Pamuk120517 pijama değil de gecelik alabilirsin kuzum ince uzun kollu bende öyle aldım ama yanıma bildiğin anane yeleklerinden aldım
busracmm Ben nisan ayında doğum yaptım uzun pijama takımı giydim yelek aldım yanıma odam sıcaktı ama yürüyüş yaparken koridor serindi yeleği yürüyüş yaparken giydim hayırlı doğumlar.
sedanursahin Pamuk120517 penye pijama takımı ve yelek giydim odalar zaten sıcak kalın şeyler tercih etme bence bana hemşire geceliği değil pijama takımını giymemi söyledi daha rahat ettim doğrusu
akgunbirsen Benim de 38+3′te doğumum olacak yani pazartesi günü. 🌸 gecelik ve pijama takımı aldım kısa kollular üstünde uzun kollu sabahlıklar var zaten. 🤩