Sevdess benim de 140 çıkmıştı, doktorum 100’lük yapmayı önerdi ama yaptırmadım. Dahiliye doktoruna görünüp açlık tokluk değerime baktırdım, açlık normal, tokluk da 143 çıkınca dahiliye doktoru da gerek yok iyi ki yaptırmamışsınız dedi. Yediklerime dikkat etmemi söyledi, arada açlık tokluk değerlerime bakılacak bu şekilde.