Alka Kızlar monural diye bi ilaç kullanan var mı acaba. Enfeksiyon için. Bı sakıncası yok dimi bebek için.
Esrasaglik Alka Az önce içtim banada doktorum yazdı inşallah sabaha kadar etkisini gösterir ilk kez kullandım bende
sssff Alka Alka Yazdığınızı bir an’moral diye bir ilaç kullanan var mı diye okudum":)keşke öyle bir ilaç olsaydı…insan neye ihtiyacı varsa yazı olarak dahi okusa öyle görüyo sanırım:)
Alka Esrasaglik İnşallah ya çok sevindim .sende yanma sizi oliyor muydu . Bende o da yok ama enfeksiyon çıkıyor işte.