SukranErhan Merhaba Hanımlar 38.haftadayım,dün kontrolümüz vardı.Doktor "Ne yaparsan yap 3 haftan daha var doğuma"dedi.Bu birkaç gündür rahmimde açılma hissediyorum fakat emin olamıyorum belki de atardamarlardan hızlı kan gecişi sonucu öyle hissediyorumdur diye kendimi teselli ediyorum.Sizde de var mı?
Alim SukranErhan bende 38 haftaligim belimden kasiklarima doğru ağrı ver sadece oda sancılarım gün ağrılarım sanırım 1 cm acilmam var kaç haftadır benim artmıyor bir türlü
Tezgelsenay SukranErhan bugun 38 olduk bizde fakat agrım falan yok nst de sanci cikmiyor . Bebegim dogum kanalina inmemisti en son. Ne yapmamiz gerekiyor bilmiyorum valla daha bekletmeseler iyi olacak 😏
SukranErhan Alim Erkek annesi olduğum için doktor 41.haftada anca doğarsın dedi ama ben açılmanın farkındayım.Çok kasıyorum kendimi bakalım ne olacak.😐
Burcu59 Bende 38 haftalıgım 08.08 de sezeryan günüm var nst de agrı gozukuyor ama düzensiz cıkıyor o yuzden bekliyorum. Acılmayı nası hissediyorsunuz acaba banada bugun ebe sordu acılma hissediyor musun diye hissetmiyorum dedim acaba hissetsem anlar mıyım🤔 Arada hafif kasılmalarım oluyor ama acılmayla ilgili degildir sanırım
SukranErhan Burcu59 Rahimden aşağı birşey düşüyor gibi oluyor sonra aşağı doğru kasılma oluyor ben oradan anlıyorum açılma olduğunu.Rabbim sizin de yardımcınız olsun insaallah.Dilerim sağlıcakla kucağınıza alırsınız.😊