Edasu52 benim 3. Gün embriyosuydu 10. Gün sabah idrarıyla evde test yapmıştım korka korka çook şükür elhamdulillah pozitif i gördüm hiç belirtim de yoktu şuan 13 haftalığım, Rabbim inşaAllah sanada, isteyen herkese de nasip etsin 🤲🏻🤲🏻 Sınavımız zor, Rabbimiz büyük 🤲🏻🥰