MinikMucizeninAnnesi Kızlar 28+6yım karnım taş gibi sertleşti ve hafif bi sancı var resmen yürürken karnım düşecek gibi hissediyorum. Kasılma bu mu oluyor? Bunu nasıl geçirebiliriz bi kaç gündür ara ara oluyor,bu aylarda normal mi?
mutlugebeee MinikMucizeninAnnesi yalancı sancı olabilir ama haftanız henüz erken, doktorunuza danışırsanız belki magnezyum verir o rahatlatır biraz
Edanur-gul MinikMucizeninAnnesi yalancı sancı için çok erken tabi erken dogum riskiniz yoksa ama genelde bu zamanlarda sindirim sorunu kabızlık ve bebeğin mesafeye yaptığı baskı ve bağırsakların sıkışmasından kaynaklı olabiliyormuş 29 30. Haftalarda benimde öyle olduğunda doktorum aynen böyle demişti şuan son haftalarimdayim asıl kasılmalar şimdi başladı inanın o zamn ki kasılma ile şuan yaşadıklarım çok farklı içinizi ferah tutun sadece midenizi rahatlatacak gıdalar tüketmeye çalışın bir sure
SgeceC MinikMucizeninAnnesi merhaba sizinle aynı haftada başlamıştı bendede kimi insanda erken başlıyor giderek artacak bu hissettiğiniz sertleşme durumu. Yalancı kasılmalar bunlar vücut doğuma hazırlayacak kendini gayet normal yani Herhangi bir lekelenme,kanama, sırttan kasığa vuran şiddetli bir ağrınız olmadıkça endişe etmeyin. Magnezyum içiyor musunuZ
MinikMucizeninAnnesi Edanur-gul kabızlık sorunum oluyor ara ara dediğiniz gibi Buda sebep olabilir o zaman,çok teşekkür ederim yarın mutlaka doktoruma da danışacağım 🙏🏻
Edanur-gul MinikMucizeninAnnesi muhtemelen ondandır içinizi ferah tutun danışırsinizniciniz rahatlar hem kabızlık sorunu için ilaç verir hemde magnezyum artık 30. Hafta ya yaklaşmasını onuda veriri epey rahatlatır sizi
SgeceC MinikMucizeninAnnesi doktorunuzla konuşun magnezyum kullanmalisiniz yazacaktır zaten size. Doktora gidene dek günde 1-2 doğal maden suyuda icebilirsiniz
MinikMucizeninAnnesi SgeceC gebeliğimin başından beri mutlaka maden suyu tüketiyorum. Yarın kontrolümde söyleyeyim doktoruma dediğiniz gibi magnezyum verecektir.Teşekkür ederim çok 🙏🏻
mathildaa MinikMucizeninAnnesi yürürken bende de oluyordu ya da yorulduğumda. Bugun dr kontrolüm vardi yürüyerek gittim dr da gördü kasilmayi magnezyum yazdi. Dr a gittiğinde soyle sende böyle böyle diye canim. Biz yarin 32 hafta olcaz
rojda2121 MinikMucizeninAnnesi magnezyum kullanın mutlaka benimde agrılarım erken basladı kullandım iyi geliyodu ama son haftalar o sancılar dahada siddetlenecek ben doğuracam sanıyorum resmen 😑
gmzlpsln MinikMucizeninAnnesi ben mideyle bagirsak oldgnu dusunmuyrm erken kasilma problemi yasayan biri olarak kesinlkle dktorunuza soleyn .engellensin kasilmalarinz.sonrasi ck zor gecio
gmzlpsln MinikMucizeninAnnesi korkmayinda onleminizi alin .soylememe ragmen ne magnezyum verdi dktorum ne bsey dedi.smdi erken dogum olmasn dye surekli hasTanede kasilmalarim gtsin diye serum bagliyolar 35 oldum
MinikMucizeninAnnesi gmzlpsln teşekkür ederim aksatmayacağım hemen yarın söyleyeyim de geç olmasın dediğiniz gibi 🙏🏻