Kızlar benim vajinamda kasıklarımda makatımda aşırı ağrılarım oluyor yürürken oturup kalkarken. En çok yerimden kalkarken o kadar canım yanıyor ki kalkamıyorum bile bazen. 30 haftalığız acaba normal mi bu durum herkes yaşıyor mu? Hafif ağrılarım varken doktorum kalsiyum magnezyum eksikliğinden dolayıdır demişti ama gerekli vitaminlerimi alıyorum. Memleketimde başka doktora göründüm geçenlerde, doğumumu yaptıracak olan doktorum ve plasentanın aşağıda olduğunu ama korkulacak bir şey olmadığını bu ağrıların ondan da olabileceğini söyledi. Acaba sonlara yaklaşıyoruz diye mi oluyor, korkmaya başladım artık 😥