Esmaonur Aley1 ilk gebelikte genelde 20. haftadan sonra hissediliyormuş bi çok kişi öyle demişti 🤷🏼♀️
Beste0636 Aley1 benim o haftalarda karnımda balık yüzüyor gibi kayma hareketleri oluyordu 🥰20. Haftada minik minik tekmelerini hissettim şimdi 27 olduk karnımdan bile görünüyor tekmeleri ❤️
Dilara0638 Aley1 yakında pıt pıtt diye hissetmeye başlarsın benimde ilk gebeliğim ve 16+6 da göbek deliğime yakın pıtırtılar hissetmeye başladım doktorumda bebek hareketi diye onaylamıştı🥰
Dilara0638 Aley1 bende edememiştim göbek deliğinin az aşağısındaydı burasıysa bebek hareketi dedi doktorum sende nerden hissettiğine göre anlarsın
Mrsvaroll Bizde 15+3 ama karnımda böyle birşeyler geziyor gibi hissediyorum bi tarafta sertlik var sanırım hareketlerinden dolayı hissediyorum nasıl olduğunu da anlamıyorum 😂😂😂
Ccgdm Aley1 16+5te gaz yada bağırsak zannettmistim sonra devam edince gün gün bebek hareketi olduguna kanaat getirdim pır pır ediyor icindde birşeyler bende hep anlamam zannederdim ama farklı birşey anlıyor insan
Mrsvaroll Aley1 ilk hamileliğim ben yüz üstü çok yatardım bi kaç gündür yatamıyorum hissediyorum kasıklarımın üstünde bi sertlik var tam ortada kıpır kıpır ya çok güzel duygu bi anlık oluyor ama peş peşe geliyor benim kıpırtılarım