Hayırlı geceler kızlar gecen hafta cumartesi kan testi yaptırdım gebelik icin 0.2 çıktı gebelik yok bugun gene yaptim evde test negatif ama kasık agrim var sag tarafim migdem ansızın bulanıyor öğurme geliyor bi iki başım döndü anlamadım ya varsa yada yoksa bi çıksa rahatliycam yaa