Sedius bizde 33+6dayız. Malesef benim de geçmek bilmeyen bir sırt ağrım var. Ve sol göğsümün hemen altında bıçak gibi saplanan bir sancı ( sürekli olarak). Hamilelikten mi değil mi bilemiyorum ama canımı çok yakıyor. Doktora gitsem söylesem herhangi bir tedavi uygulayacağını sanmıyorum 😟