Hafsa123 Sevgili anneler 38.haftama girmek üzereyim ama göbeğimin küçüldüğünü hissediyorum bu kasılmaktanmı oluyor bu şekilde şuanda kilosu ultrasyona göre 3.400 civarı ama 7 aylık gibi duruyor
Aylncyln Hafsa123 doğum yaklaştığı için aşağıya düşüyor yani aşağıya çekiyor olabilir bir yerde böyle okumuştum🤷🏼♀️🤗
Fehime16 Hafsa123 33+5im geçen aynı şeyi bende fark ettim göbeğim küçüldüğünü soyledim sana öyle geliyor dediler, hafif öne doğru sivrildi küçüldü bencede ama sebebni bilmiyom 🤷
Hafsa123 Bugün kontrole gittim nst de bi yerde sancı çıktı hafif adet sancısı gibi hissediyorum bakalım ondan oluyormuş