Ya kızlar ,
Gerçekten aşırı ağrıyor kramp girmiş gibi bir acı agrı var birden giriyor ve 10 dakika sürüyor özellikle uzandığımda oluyor bu. Yürüyorum daha iyi geliyor ama ağrısı geçmiyor gözümden yaş geliyor o derece ağrıyor bir de sol tarafım felaket ağrılı ben ilk gebeliğimde hiç böyle şeyler yaşamadım 36.5 da doğum yapmıştım var mı bu kadar şiddetli ağrı çekip 38 e ulaşabilen